هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  4:01 PM
----------------------------
» شنبه 15 اردیبهشت 1403  9:25 PM
----------------------------
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
یکشنبه 2 اسفند 1394  11:24 AM
ورزش نصف‌جهان در سالی که گذشت / تکابی: آرامش نسبی حاکم، نکته بارز ورزش اصفهان بود

رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: آرامش نسبی حاکم بر ورزش استان اصفهان و موفقیت‌های به‌ دست‌آمده را می‌توان از نکات بارز ورزش در سال رو به پایان دانست.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، سال 94 با تمام فراز و فرودهایش برای ورزش اصفهان در حال خاتمه یافتن است و همزمان با فرارسیدن اسفند ماه سال جاری، تصمیم گرفتیم پرونده‌ای را به‌منظور بررسی ورزش نصف‌جهان در سال 94 اختصاص بدهیم.

در این پرونده به سراغ مدیران ورزشی استان اصفهان از جمله مدیران ستادی، روسای هیئت‌های ورزشی، روسای ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از پیشکسوتان ورزشی خواهیم رفت تا نظر آن‌ها را پیرامون وضعیت ورزش این دیار و نقاط ضعف و قوت آن جویا شویم.

همچنین در نظر داریم طی یک نظرسنجی برترین‌های ورزش استان در سه بخش بهترین ورزشکار، بهترین تیم و مهم‌ترین رخداد را با رأی اهالی ورزش انتخاب کنیم و از این‌ رو در نخستین روز از اسفند ماه سال جاری و در گام نخست به سراغ رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان رفتیم.

مهدی تکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به سرانجام رسیدن پرونده حقوقی ورزشگاه نقش‌جهان نقطه عطف ورزش استان قلمداد می‌شود و کمبود منابع مالی نیز، مشکلی است که جامعه ورزشی با آن دست‌به‌گریبان هستند.

وی پیرامون وضعیت هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در سال رو به پایان نیز گفت: 80 درصد برنامه‌ تعیین‌شده در تقویم اجرایی هیئت، عملیاتی شد و توانستیم در مسیر چشم‌انداز ترسیم‌شده حرکت کنیم.

به گفته رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، همدلی جامعه تنیس روی میز و آرامش نسبی ایجادشده در این رشته و موفقیت‌های به‌دست‌آمده نکات شاخص این هیئت در سال 94 بوده‌اند.

وی بابیان اینکه تنیس روی میز اصفهان در کشور آقایی می‌کند، یادآور شد: تشکیل شورای راهبردی تنیس روی میز اتفاق مهمی بود که در آینده تأثیرات زیادی را به همراه خواهد داشت، همچنین برگزاری جشنواره استعدادیابی نیز طرحی منحصر به ‌فرد از سوی کارشناسان هیئت بود که به‌خوبی اجرایی شد.

تکابی افزود: به مناسبت روز جهانی تنیس روی میز نیز، جشنواره همگانی این رشته در ابعاد وسیع در شهر اصفهان برگزار شد که در سایت فدراسیون جهانی نیز بازتاب داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون، گروهی از بازیکنان و مربیان کره شمالی به مدت چهار ماه در اصفهان حضور پیدا کردند که با وجود صرف هزینه سنگین، بازدهی بسیار بالایی به‌ویژه برای مربیان استان داشتند.